Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ، سومین روز از برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر / استان یزد با اجرای نمایش «سرگیجه » که پویا صادقی و ایمان صیاد برهانی طراحی و نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده داشتند همراه بود .

نمایشنامه «سرگیجه» برداشتی آزاد از رمان «منگی» نوشته ژوئل اگلوف نویسنده فرانسوی است و کاری از گروه بالن می باشد که پیش از این نمایش های «مکان اتفاق ناگوار» و «زندگی در تیاتر» را اجرا کرده اند.

مجید اسدی / سهیل سهیلی / سعید زارعی / محمد برهمنی/ زینب همتی / ایمان صیاد برهانی در این نمایش به ایفای نقش پرداختند .

این اثر نمایشی  شخصی را نشان می‌دهد که در محیط به‌شدت آلوده کشتارگاه صنعتی مشغول به کار است. وی به دلیل آزاری ناشی از فضای کار خود تصمیم به مهاجرت می‌گیرد و..

بخشی از دیالوگ نمایش : داشتم به این فکر می کردم  اگه همه ی خاطراتی که از بچگی تا الان برامون می مونه تو کله مون مثل یک آهنگ می شد ، الان هر کدوممون آهنگ خودمون رو داشتیم

 

لازم به ذکر است که سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در یزد از ۲۴ لغایت ۲۷ دیماه ۹۴ پذیرای  اجرای نمایش های  نوبت یعنی بعدی / ده هزار و یک شب/ کی گفت آری کی گفت نه/سرگیجه/رابینسون کروزو،/ متاستاز / مدار مروت / جی G /  در دو سالن شرف  و تالار هنر در  دو نوبت خواهد بود .

عکس : مهرداد جباری

[metaslider id=3285]