Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: نمایشگاه جشنواره ادواری عکس تعاون صبح سه‌شنبه پنجم مرداد در نگارخانه حوزه هنری یزد گشایش یافت.
در مراسم افتتاح نمایشگاه حسین کارگر سرپرست مدیریت تعاون و چند تن از مسئولان و کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، حسام سالکی معاون فرهنگی حوزه هنری استان و جمعی از هنرمندان و عکاسان حضور داشتند.
در این نمایشگاه 40 عکس منتخب از هنرمندان سراسر کشور با موضوع تعاون به تماشا گذاشته شده است.
در این نمایشگاه علاوه بر موضوع تعاون عکس‌هایی از شرکت تعاونی‌های برتر در زمینه‌های آموزشی، تولیدی، خدماتی و دانش بنیان در معرض دید عموم قرار گرفته است.
این هنرمندان مضامین و موضوعاتی چون تعاون در ارتباطات، تعاون در خدمات، تعاون و فرهنگ، تعاون و شهروندان، تعاون در فرهنگ روستا، تعاون و تولید، تعاون در اقوام ایرانی، تعاون و اشتغال و تعاون و خانواده را دستمایه خلق آثار خود قرار داده‌اند.
هدف از برپایی این نمایشگاه، ترویج کسب و کار مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، نشان دادن استعدادها، ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری بخش تعاون با بهره‌گیری از زبان هنر، مسئولیت پذیری و مشارکت مردمی، توجه به کار جمعی و مشارکت گروهی و ترویج فرهنگ تعاونی در جامعه عنوان شده است.
این نمایشگاه با همکاری دبیرخانه جشنواره ادواری عکس تعاون، حوزه هنری استان یزد و پایگاه عکس چیلیک برگزار ‌شد.
نمایشگاه آثار منتخب ادوار جشنواره عکس تعاون به صورت دوره‌ای در سراسر کشور برگزار می‌شود.
این نمایشگاه تا 14مرداد همه روزه به جز روزهای تعطیل صبح‎‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 18 تا 20 در نگارخانه حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی پذیرای علاقه‌مندان به ویژه تعاون‌گران و دانش پژوهان خواهد بود.