Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد با ما ؛به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد ،چهارمین گردهمایی منطقه ای اقدام پژوهان کشور 6و7بهمن ماه 94به میزبانی کانون استان یزد برگزار می گردد.
در این راستا دانافر مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت:با توجه به برگزاری سه گردهمایی اقدام پژوهان منطقه ای کشور در استان های آذربایجان غربی، مازندران و اصفهان،چهارمین گردهمایی در سال 94را کانون استان یزد میزبان خواهد بود و استان های البرز ،قم، تهران، کردستان، لرستان، همدان، مرکزی، خراسان جنوبی، کرمانشاه و یزد در این گردهمایی شرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد:این گردهمایی با هدف نهادینه کردن و گسترش اقدام پژوهی در کانون برای رفع مشکلات محیط کارمربیان برگزار می شود و در این گردهمایی مربیان از محضر استادی توانمند و با تجربه دکتر اقبال قاسمی پویا بهره خواهند برد.
مدیرکل کانون استان در رابطه با حضور دوروزه مربیان و اقدام پژوهان در یزد اظهار نمود:گردهمایی رسماًاز صبح 6بهمن 94در پژوهشکده فرهنگیان آموزش و پرورش استان با سخنرانی دکتر کرمانی معاون آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور آغاز خواهد شدو در قالب کارگاه های چندگانه  اقدام پژوهی مطرح و مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.
دانافر در پایان از حمایت و مساعدت دستگاه های اجرایی استان به ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی استان،مدیریت پژوهشکده فرهنگیان،مدیریت هتل فرهنگیان،و همکاران اداره کل کانون استان تقدیر و تشکر نمود.

کانون استان یزد میزبان گردهمایی منطقه ای اقدام پژوهان کشور

کانون استان یزد میزبان گردهمایی منطقه ای اقدام پژوهان کشور