Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد امروز بمناسبت روز روستا و عشایر از برگزاری پنجمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

پایگاه خبری یزدباما ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، مجید جوادیان زاده افزود:بر اساس فراخوان پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، علاقه مندان می ‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷، آثار، مستندات و برنامه‌ های خود را به دبیرخانه‌ مستقر در اداره کل ارشاد اسلامی یزد ارسال کنند.
وی ادامه داد:مجموعه فعالیت‌های فرهنگی ـ ترویجی مرتبط با کتاب‌خوانی که با مشارکت‌های مردمی، نهادها و سازمان‌های فعال در میان روستائیان و عشایر اجرا شده یا برای اجرا در سال آینده برنامه‌ریزی شده است، می‌تواند نامزد شرکت در جشنواره باشد.
به گفته وی  در هر برنامه، اعم از اجرا شده یا پیش‌بینی‌شده، باید اهداف، شیوه اجرا، نهادهای مشارکت‌کننده و نحوه تأمین بودجه آن مشخص شود.
جوادیان زاده تاکید کرد: برای شرکت در این جشنواره، ضروری است مجموعه فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مدارک و مستندات با امضای دهیار، رئیس شورای اسلامی و مسئول کتابخانه یا متولی طرح‌های کتاب‌خوانی، به همراه برگه‌های تکمیل‌شده به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.