Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما :چهارمین قطار گردشگری هزار و یک شب با 48 نفر گردشگر خارجی صبج امروز وارد یزد شد

پایگاه خبری یزد باما :به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد این قطار چهارمین قطار گردشگری در سال جاری و دهمین قطار گردشگری می باشد که از ابتدای سال گذشته وارد کشور شده است.

سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل بیان نمود: تعداد گردشگران خارجی این قطار چهل و هشت نفر بوده که به منظور بازدید از اماکن فرهنگی، تاریخی استان صبح امروز وارد این شهر شدند و عصر امروز نیز استان یزد را به مقصد اصفهان ترک خواهند نمود.

 نصیری سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل با همراهی چند تن از مسئولین اداره متبوع با حضور در ایستگاه راه آهن یزد و تحویل بسته فرهنگی و شاخه گل به گردشگران اروپایی خیر مقدم گفتند.

این مقام مسئول تصریح نمود: برنامه سفر این قطار گردشگری که از مبداء اروپا شروع شده به مدت ده روز می باشد که در طول این ده روز از استان های: تهران، اصفهان، یزد، کرمان، شیراز، مشهد و چند شهر شمالی بازدید خواهند نمود.

وی اظهار داشت: مسافرین این قطار گردشگری از کشورهای آلمان، آمریکا، سوئیس، اتریش، فرانسه و سنگاپور بوده و برنامه سفر ده روزه این تور گردشگری توسط شرکت بین المللی ایرانگردی و جهانگردی آزادی برنامه ریزی شده است.

نصیری افزود: طی هماهنگی های انجام شده مقرر گردیده تا این گردشگران از مسجد جامع کبیر یزد، مجموعه بافت تاریخی، مجموعه امیرچقماق، موزه آب، آتشکده زرتشتیان و دخمه زرتشتیان نیز بازدید نمایند.

شایان ذکر است: این مراسم استقبال که با برنامه ریزی این اداره کل صورت گرفت با همکاری ویژه مسئولین راه آهن و تعدادی از فعالین حوزه گردشگری استان همراه بود.