Print Friendly, PDF & Email

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نمایشگاه عکس انقلاب ۱۳۵۷ یزد به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افتاح شد.

پایگاه خبری یزد باما ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در این نمایشگاه تعداد۴٠ اثر از آثار “اکبر الفت”عکاس انقلاب در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) یزد در معرض دیدعلاقه مندان قرار گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم طی سخنانی کوتاه  زبان هنر را مؤثرترین ابزار در آگاهی ‌بخشی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: باید به حوزه هنرتوجه جدی و اساسی شود.
مجید جوادیان زاده نفوذ عرصه هنر به لایه‌های اجتماعی را یکی از مهمترین دستاوردهای بعد از انقلاب عنوان کرد و گفت:باید دستاوردهای کشور با زبان هنر برای مردم ارائه شود.
وی ادامه داد:یکی از بیانهای موثر و شیوا، هنر است و اگرچه کار پیچیده و دشوار است اما می تواند بسیار اثرگذار و مفید باشد و به خوبی انتقال مفاهیم را به نسل های مختلف داشته باشد.
جوادیان زاده گفت: در این راستا ما معتقدیم، همه رویدادها ابعادی دارد که در دهه های بعد و با فاصله تاریخی خود را نشان می دهد و برگزاری نمایشگاه ها و برنامه هایی مانند: انقلاب به روایت هنر”، گام گذاشتن در چنین مسیری است تا بتوان به خوبی رویدادهای تاریخی را برای نسل های مختلف تبیین کرد.
نمایشگاه عکس انقلاب ۱۳۵۷ یزد به همت انجمن سینمای جوانان استان یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برپا شده است.این نمایشگاه تا ٢٢ بهمن در گالری مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) یزد میزبان علاقه مندان خواهد بود.