Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزدباما:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:بمناسبت هفته قرآن و عترت،نخستین جشنواره داستان کوتاه قرآنی برگزار می شود.

پایگاه خبری یزدباما:به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد ؛ علی غیاثی ندوشن آخرین مهلت ارسال آثار را ٢٠دی ماه سالجاری اعلام کرد و گفت: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد برگزارخواهد شد.
وی هدف ازبرگزاری این جشنواره را برداشتن گامی درجهت نشروگسترش تعالیم کلام وحی وعترت پیامبراکرم(ص) عنوان کرد.وی گفت:این جشنواره درموضوعات؛قصص قرآنی،امربه معروف،خانواده،سبک زندگی،وحدت،صلح و احیای فرهنگ دارالعباده برگزار می شود.
غیاثی ندوشن با اشاره به اینکه جشنواره داستان کوتاه برای گروه سنی بزرگسال برگزار می شود،تصریح کرد:علاقه مندان می توانند آثار خود را در دوبخش؛داستان کوتاه برای مخاطب بزرگسال و داستان کوتاه برای مخاطب کودک و نوجوان به دبیرخانه جشنواره که درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد مستقر است ارسال نمایند.
یادآوری می شود،هفته قرآن و عترت” در٣٣رشته هنری،پژوهشی،فرهنگی و قرآنی دوم الی هشتم بهمن ماه سالجاری در استان یزد برگزارخواهد شد.