Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باماییس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی مروست گفت: ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری مروست که چند سالی از شروع ساخت آن می گذرد وارد مرحله جدیدی از ساخت و ساز شد .

پایگاه خبری یزد باما:اکبر رنجبر  با بیان اینکه کار ساخت این طرح مدتی   به خاطر کمبود اعتبار با تعطیلی مواجه شده بود خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیریهای انجام شده  و تخصیص اعتبارات استانی این طرح با پیشرفت خوبی در حال انجام است.
وی اعتبار تخصیص یافته سال گذشته این طرح را ٣ میلیارد و٣٢۵ میلیون ریال  ذکر کرد و افزود: در سال جاری نیز افزون بر ٢۵ میلیارد ریال  از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری اختصاص یافته و با اختصاص ١٠ میلیارد ریالی سال ٩۶ این طرح بزرگ فرهنگی و هنری تا پایان سال ٩۶   آماده بهره برداری است.

وی افزود: با احداث و بهره برداری از این طرح بزرگ فرهنگی ، مشکلات فرهنگی و هنری این شهر به میزان قابل توجهی حل و فصل خواهد شد و آرزوی دیرینه مردم و اصحاب فرهنگ و هنر مروست  محقق  می شود .
این مجتمع با کاربری فرهنگی و هنری  که شامل سالن آمفی تئاتر،ساختمان اداری ،کارگاههای آموزشی ،کتابخانه و … است و برای احداث این مجتمع  افزون بر  ۶٠میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه خواهد شد .