Print Friendly, PDF & Email

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: فراخوان دهمین جشنواره « ادبیات داستانی بسیج» در یزد منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما ،حجت الاسلام مظفر سالاری افزود: قالب این جشنواره داستان کوتاه است که شرایط آثار آن شامل میزان کلمات هر اثر ۵ هزار کلمه باشد و در جشنواره ای نیز برگزیده نشده و همچنین در کتابی نیز منتشر نشده باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: موضوعات آن نیز رازهای ارغوانی « روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس»، مکتب سلیمانی « شهید والا مقام سردار حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی»، جهش تولید و اقتدار و بالندگی شکست تحریم های ظالمانه، الفبای ایثار و کمک مومنانه است.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: سبک زندگی ایرانی اسلامی « مسجد محوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت، فرزند آوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی، مصرف کالای ایرانی و…» از موضوعات دیگر این جشنواره است.

وی گفت: گروه های سنی جشنواره نیز در دو گروه سنی نوجوان حداکثر ۱۷ سال و بزرگسال ۱۷ سال به بالا است و ارسال اثر برای همگان آزاد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: زمان بندی اجرایی جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری است که مرحله استانی پس از داوری و انتخاب نفرات برتر برگزار می شود.

حجت الاسلام سالاری گفت: مهلت ارسال آثار نیز ۱۵ آذرماه ۹۹ است و تجلیل از برگزیدگان کشوری نیز بهمن ماه ۹۹ است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۳۶۲۸۴۸۵۵ و ۹۱۳۹۶۷۳۱۶۲ تماس بگیرند.

وی در پایان گفت: این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می شود.