عیادت از یک هنرمند
Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما:احمد پهلوانیان  به عیادت محمد رضا امیرخانی نویسنده  و بازیگر تئاتر و تلویزیون که این روزها در بستر بیماری به سر می‌برد رفت و جویای احوال این هنرمند  شد.

پایگاه خبری یزد باما:شب گذشته مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد به اتفاق علی مزیدی ،علی هویدایی ،حسین فردین مهر ،محمد رضا اسکندری که از هنرمندان عرصه تئاتر و تلویزیون یزد به شمار می آیند  به عیادت محمد رضا امیر خانی که این روزها در منزل دوران نقاهت بعد از عمل قلب را می گذراند رفت و از نزدیک جویای احوال این هنرمند با اخلاق خوب شهر و دیارمان شد.

البته در این دیدار پهلوانیان اخبار خوشی نیز در حوزه موفقیت های هنری برای امیر خانی داشت که به زودی به اطلاع خوانندگان محترم خواهد رسید .

 

بخشی از بیوگرافی محمدرضا امیرخانی (زاده ۱۳۴۲)

بازیگر و نمایشنامه نویس تئاتر، سینما و تلویزیون یزدی است

. پس از تحصیلات مقدماتی در یزد، دوره کارشناسی مدیریت دولتی را در دانشگاه پیام نور تفت به پایان برد. وی در ۱۳۶۰ ش دوره شش ماهه تئاتر جهاددانشگاهی را در دانشکده هنرهای زیبا گذراند.

از استادان او می‌توان: پرویز پرورش، حمید سمندریان و هاشم ارکان را نام برد. او در ۱۳۷۵ شمسی دو نمایشنامه ماشین عجیب و بلبشو را منتشر کرد. همچنین مقاله‌های متعددی از وی در روزنامه‌ها و مجله‌های مختلف به چاپ رسیده است. امیرخانی در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به عنوان بازیگر حضور داشته و فیلم کوتاه کابوس را نیز تدوین و کارگردانی کرده است. وی در ۱۳۷۲ – ۱۳۷۹ ش عضو هیئت بازخوانی متن و بازبینی نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بود و آثار هنری جشنواره‌های تئاتر سوره و جهادسازندگی را داوری کرده است.

عیادت مدیر کل صدا و سیمای یزد از محمد رضا امیر خانی

عیادت مدیر کل صدا و سیمای یزد از محمد رضا امیر خانی

عیادت مدیر کل صدا و سیمای یزد از محمد رضا امیر خانی