Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ‎ ؛به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اردکان ، به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شب شعر انقلاب با حضور امام جمعه ، شاعر آیینی کشوری”سید حمید برقعی”و دیگر مسئولین و همچنین قشر مردمی در محل مسجد امیرالمومنین برگزار گردید.

در این محفل ادبی ، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در سخنان کوتاهی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برگزارکنندگان این برنامه تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به میزان تأثیر یک بیت شعر در مقابل یک سخنرانی گفت : زبان شعر زبان کم نظیر و عجیبی است .
امام جمعه اردکان اظهار داشت : شاعری که نسبت به حوادث زمان خود و نسبت به انقلاب ، ایثارگری ، امام و شهداء بی تفاوت باشد شاعر متعهدی نخواهد بود و شاعر واقعی کسی است که در هر زمان از معارف و ارزش های دین دفاع کند .
در ابتدای این برنامه چند تن از شعرای شهرستان اردکان سروده های خود را در زمینه انقلاب قرائت کردند و قرائت شعر توسط آقای برقعی شاعر آئینی کشور از دیگر برنامه های این مراسم بود.
این محفل ادبی ” شب شعر انقلاب ” با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان ، کانون فرهنگی ، هنری شهید مطهری مسجد امیرالمومنین(ع) ، انجمن شعر کتابخانه های عمومی اردکان و انجمن شعر و ادب اردکان برگزار گردید.