Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد مراسم آغازین این جشنواره هشتم اردیبهشت ماه  95 با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد ، مدیران کل آموزش و پرورش ،  فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فرهنگیان و دانش اموزان در پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزارشد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان دراین مراسم از رقابت افزون بر80 هزار دانش آموز در مرحله مدرسه ای این مسابقات خبرداد و افزود : بعضا این عزیزان در چند رشته از مسابقات شرکت داشته اند که اگر تکرار رشته ای آنان نیز محاسبه کنیم آمار شرکت کنندگان به 180 هزار نفر می رسد .

“علی سرداری ” افزود یک هزار 800 برگزیده این مسابقات به مرحله استانی راه یافته اند که رقابت در برخی از رشته ها به صورت غیر حضوری خواهد بود .

وی به رقابت 800 دانش آموز دختر و پسر دررشته های حضوری این مسابقات اشاره کرد وافزود : این رقابت در دو روز ( یک روز مخصوص دختران و یک روز مخصوص پسران) در زمینه های رسانه و فضای مجازی ، هنرهای نمایشی ، هنرهای تجسمی ، هنرهای دستی ، فیلم کوتاه و ادبی برگزار می شود.

این مسئول موفقیت دانش آموزان استان در مرحله کشوری این مسابقات در سنوات قبل را یادآورشد و اظهار داشت : نفرات برگزیده استان تابستان امسال به مرحله کشوری این جشنواره اعزام می شوند.

سی و چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان در یزد

سی و چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان در یزد