Print Friendly, PDF & Email

در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد از سایت «سفر به یزد»، اولین کارگزار تخصصی گردشگری در این استان، رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،با حضور معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دیروز پنجشنبه 5 اسفند در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد از سایت «سفر به یزد»، اولین کارگزار تخصصی گردشگری در این استان، رونمایی شد.

در این جلسه که با حضور زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی کشور، سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد و معاونان او، محمدرضا تابش نماینده اردکان، فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در استانداری یزد برگزار شد، از سایت اولین کارگزار تخصصی گردشگری در استان یزد، به‌نشانی www.gotoyazd.com، رونمایی شد.

در این سایت که از تمام استانداردهای جهانی کسب‌وکار برای طراحی آن استفاده شده است، مهم‌ترین خدمات به گردشگران و مسافرانی که یزد را به‌عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند ارائه می‌شود.

گردشگران ورودی به این استان با مراجعه به این سایت می‌توانند از همه خدمات اعم از تهیه بلیت و رزرو هتل بهره‌مند شوند و با تمام جاذبه‌های گردشگری استان یزد و مناطق مختلف این استان آشنایی پیدا کنند.

این سایت را تعدادی از دانشجویان جوان یزد طراحی  کرده‌اند