Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما :با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، مدیر کل صدای استانهای سازمان صداو سیما و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ، از  چهار اثر  ارزشمند رادیویی و تلویزیونی سیمای مرکز یزد رونمایی شد .

پایگاه خبری یزد باما : به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم با قدردانی ازفعالیتهای صداو سیما و هیاتهای مذهبی در انعکاس عزاداریهای باشکوه استان یزد تعقل و تفکر را دو موضوع مهم در رساندن پیام به جامعه دانست و گفت اجرای صحیح این دو مقوله مهم  در رسانه ها موجب ارتقا سطح فرهنگ و اگاهی بخشی و از همه مهمتر قدرت انتخاب و تصمیم گیری بویژه برای جوانان برای قرار گرفتن و انتخاب مسیر درست خواهد شد .آیت الله ناصری با اشاره به نقش مهم رسانه ها در هدایت انسان بسوی کمال گفت امروز مهمترین وظیفه ما زمینه سازی برای هدایت افراد و قرار گرفتن انها در مسیر الهی شدن  و استحکام بخشی به پیوند انسان با معنویات و فضائل اخلاقی است .
مدیر کل صدای استانهای سازمان صداو سیما هم در این مراسم پژوهش محوری و توسعه محوری را دو رسالت مهم در برنامه سازی صداو سیما برشمرد و گفت شبکه های استانی باید با بهره گیری از ظرفیتهای منطقه ایی در مسیت توسعه / فرهنگ و اقتصاد استان باشند .
کمالی با اشاره به نقش مهم رسانه فراگیر رادیو در جریان سازی در رویدادهای مختلف بر ضرورت اینده پژوهی در این خصوص تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به کسب رتبه های برتر صدای مرکز یزد در بین مراکز صداو سیما از تلاشهای همکاران معاونت صدای مرکز یزد قدردانی کرد .
دکتر پهلوانیان مدیر کل صداو سیمای مرکز یزد با اشاره به پخش بیش از سه هزار دقیقه برنامه زنده تلویزیونی از عزاداری های مردم استان از شبکه های سراسری وشبکه تابان  ازهمراهی هیاتهای عزاداری استان و تلاش کارکنان صداو سیما برای پوشش عزاداریهای مردم استان قدردانی کرد .

لازم به ذکر است : اثر رادیویی «تاریخ اسلام» و «شهر قانون»  کاری از معاونت صدای مرکز یزد و دو مستند فاخر سیمای مرکز یزد با عنوان «ضد افتاب»  و «کنترل هوشمند » آثاری بودند که در این مراسم رونمایی شدند.