Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: محمد صادق کوچک زاده به برنامه های حوزه هنری یزد در جشن سی و هفت سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت برنامه های متعدد و متنوعی به منظور ایجاد فضایی شاد و با نشاط در جامعه همراه با تبیین آرمان ها و ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان و مردم انقلابی دارالعباده به اجرا در می آید.

رئیس حوزه هنری یزد برگزاری شب خاطره با حضور چهره های شاخص در جریان انقلاب با هدف احیاء و بازخوانی خاطرات اوایل انقلاب و دیدار با خانواده های معظم شهدای هنرمند استان را از جمله برنامه های این نهاد در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.
کوچک زاده با اشاره به اجرای نمایش «کمد دیواری» با موضوع سبک زندگی و خانواده به کارگردانی حسام افروز از 15 بهمن در پلاتو حوزه هنری افزود: پخش فیلم های داستانی و مستند با موضوع انقلاب اسلامی در پلاتو از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
وی برپایی نمایشگاه آثار تجسمی در نگارخانه حوزه هنری، نشست نقد و بررسی آثار هنری (فیلم و نمایش و…) با حضور هنرمندان و منتقدان و توزیع اقلام فرهنگی و… را از دیگر برنامه های این نهاد در بزرگداشت دهه مبارک فجر برشمرد.