Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما:نمایش «یک شاخه گل سرخ » در جشنواره مهر کاشان خوش درخشید

پایگاه خبری یزدباما:به گزارش  ایران تئاتر، در آیین پایانی جشنواره مهر کاشان نفرات برتر در بخش‌ها و رشته‌های مختلف به شرح زیر اعلام شدند:

در بخش گریم، هیئت‌داوران جایزه نخست این بخش را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به گریمور نمایش «چارک» سعید فارغ اهدا کردند.

در بخش بروشور، جایزه نخست شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مهدی هراتی برای نمایش «گرز مار» اهدا شد و علوی زاده و محسن احمدی به‌عنوان نفرات دوم و سوم به ترتیب با آثار «زیرزمین» و «یک شاخه گل سرخ»، لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت کردند.

در بخش طراحی لباس، معصومه شیخ‌زاده طراح لباس «چارک» و وحید عسس طراح لباس «آن سیب سرخ» به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و جهانگیر چالاکی با کسب رتبه نخست این بخش تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را دریافت کردند.

در بخش طراحی صحنه، جایزه اول به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به طراح صحنه نمایش «گرز مار»، محمد دارینی اهدا گردید.

گروه بیان و کوروش معین فرد طراحان صحنه «آن سیب سرخ» و «حکایت آن مردی که لبخند بر لب داشت» به ترتیب جوایز رتبه‌های دوم و سوم هیئت‌داوران که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی بود را دریافت کردند.

در بخش موسیقی احمد گودرزی، احمد جعفری و عرفان عشوریون به ترتیب با «حکایت مردی که لبخند بر لب داشت»، «چارک» و «آن سیب سرخ» به‌عنوان نفرات منتخب برگزیده شدند.

در قسمت نمایشنامه، ابتدا با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از بهمن پارساآرا و پویان اصغری برای نمایش‌های «اراک-مشهد» و «چهار قفل» تجلیل شد و در ادامه گروه نویسندگی «آن سیب سرخ» و سیروس همتی با «یک شاخه گل سرخ» به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

هیئت‌داوران در این بخش، جایزه نخست خود را به همراه تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نویسنده نمایش «چارک» کاوه مهدوی اهدا کردند.

در رشته کارگردانی امیرپورمند «اوژاژ»، زمان اورکمان «یک شاخه گل سرخ» و مهدی سه دهی «خواب‌های بی‌وقت حوریه» لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

علاوه بر موارد شایسته تقدیر، پژمان شاهوردی با «مردی که لبخند بر لب داشت» و علیرضا قاسمی با «نقل سرخ» به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و کاوه مهدوی با «چارک» تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به‌عنوان نفر نخست کسب کردند.

زینب تقی کی و مینا مشتاقیان دو بازیگر خردسال و نوجوان بودند که با نمایش‌های «زنگ خاطرات نرگس» و «یک شاخه گل سرخ» دریافت‌کننده لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره شناخته شدند.

در بخش بازیگر زن، لیلا شاقلانی «چهارقفل»، طوطیان «سوختن» و زهرا آل داوود «یک شاخه گل سرخ» لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت کردند.

هیئت‌داوران جایزه سوم بازیگری زن را به مهدیه داداش رستمی با «نقل سرخ» و جایزه دوم را به مهناز سبزچی «با اراک-مشهد» که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی بود اهدا کردند.

جایزه نخست بازیگری زن به همراه تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بازیگر نمایش «خواب‌های بی‌وقت حوریه» فرزانه آیافت اعطا شد.

در بخش بازیگری مرد، پیمان صفرزاده با نمایش «چارک»، احمد جلیل وند با نمایش «زنگ خاطرات نرگس»، فرامرز قلیچ خانی با نمایش «چارک» و بهمن پارساآرا با نمایش «اراک-مشهد» با اهدای لوح و جایزه نقدی شایسته تقدیر معرفی شدند.

هیئت‌داوران جایزه سوم بازیگری مرد را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به سیدمهدی حسینی در نقش جوانی مقدس اردبیلی در نمایش «آن سیب سرخ» از تهران اهدا کردند.

جایزه دوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمد دارینی با نمایش «زیرزمین» از کاشان رسید.

 پژمان شاهوردی با نمایش «حکایت مردی که همیشه لبخند بر لب داشت» از بروجرد جایزه نخست هیئت‌داوران در این بخش را شامل تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی دریافت کرد.

محمود فرهنگ، علیرضا فائض پور و سید مهدی مجتهد هیئت‌داوران جشنواره دوازدهم را تشکیل می‌دادند.

دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان از ۲۲ تا ۲۹ آذرماه جاری در کاشان برگزار شد.

درخشش «یک شاخه گل سرخ » در کاشان

درخشش «یک شاخه گل سرخ » در کاشان

درخشش «یک شاخه گل سرخ » در کاشان