Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با همکاری  بخش خصوصی در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران که از تاریخ بیست و هفتم لغایت سی ام بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران که با موضوع خانه ایرانی برگزار می شود با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان به ویژه برند خانه های سنتی و بوم گردی استان یزد به گردشگران داخلی و خارجی و همچنین آماده سازی زمینه های لازم برای سال خوش آمد شرکت نمود.

در این نمایشگاه در غرفه خانه یزد (غرفه شماره 8) در سالن ایران، این اداره کل با توزیع اقلام تبلیغاتی، بروشورهای اطلاع رسانی، سی دی جاذبه های گردشگری استان، کتابچه معرفی سرمایه گذاری استان، پوستر، بسته های سفر و … به معرفی استان یزد به علاقمندان پرداخته است.

لازم به ذکر است  نهمین نمایشگاه خدمات گردشگری، هتلداری و ظرفیت ها و توانمندی های سرمایه گذاری کشور در حوزه گردشگری و هنرهای سنتی و صنایع دستی در فضای کلی تحت پوشش نمایشگاه 21 هزار متر مربع شامل هشت سالن نمایشگاهی است .

یادآور می شود، ساعت بازدید نمایشگاه از 10 صبح الی 18 می باشد و  مراسم افتتاحیه ساعت 10 صبح 27 بهمن ماه در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.