Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ گروه بازبینی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان یزد، پس از بازبینی CD نمایش هایی که به دبیرخانه جشنواره رسیده بود، تنها پنج نمایش را برای شرکت در بخش مسابقه ی این جشنواره به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، معرفی کرد

پایگاه خبری یزد باما ؛به گزارش سایت انجمن نمایش استان یزد ؛ در روزهای جمعه و شنبه 12 و 13 شهریور، محمدتقی احتیاط، سیاوش قائدی و فهیمه سهیلی راد 13 نمایش صحنه ای که CD  آنها به دبیرخانه جشواره رسیده بود را مورد بازبینی قرار دادند و در پایان چهار نمایش از یزد و یک نمایش از ابرکوه را برای شرکت در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان یزد معرفی کردند.

بر این اساس نمایش های خنکای ختم خاطره/ جی/ خاموشی دریا و دگا از یزد و نمایش قورمه سبزی از شهرستان ابرکوه، بدون رده بندی و هیچ گونه الویتی به ستاد جشنواره معرفی شدند.

افزون بر این نمایش ها، نمایش “اتوبوس در دست تعمیر است” که کاری از جامعه نابینایان استان یزد بشمار می رود نیز در بخش جنبی جشنواره اجرا خواهد شد.

البته گروه بازبینی از کیفیت پایین کلیه کارها ابراز تاسف کرده و قرار است در همین راستا بیانیه ای را تقدیم مدیرکل فرهنگ و ارشاد کنند.