Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به نقل از خبرگزاری ایسنا – منطقه یزد،«علی غیاثی ندوشن »  در این باره تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره موسیقی کویرنشینان به دلیل تقاضای هنرمندان و ایجاد شور و هیجان حرفه‌ای در بین هنرمندان موسیقی، با افزودن بخش رقابتی گروه‌نوازی موسیقی پاپ، زمان برگزاری این جشنواره را از اواخر بهمن‌ماه امسال به اواسط فروردین 95 تغییر داد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره موسیقی کویرنشینان با هدف پاسداشت قرن‌ها تلاش مردمان صبور خطه کویر در حفظ حیات و یادآور همراهی و همدلی هنرمندان پرتلاش موسیقی یزد، با فرازهای درخشان تاریخ معاصر کشور برگزار می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش رقابتی شامل شاخه‌های گروه نوازی، آهنگ‌سازی و پژوهش موسیقی ایرانی و پاپ و بخش رقابتی شامل شاخه شادمانه‌های مذهبی(ذکرخوانی، پامنبری، منقبت خوانی و موسیقی زورخانه‌ای) برگزار می‌شود.

غیاثی با یادآوری پایان مهلت ارسال آثار که تا آخر دی ماه امسال بود، عنوان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 4- ٣۶٢۴٧١١١ داخلی ٢٠٧ مربوط به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، تماس بگیرند.