Print Friendly, PDF & Email

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان یزد با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار می شود.

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانی یزد؛ بنا بر برنامه ریزی شورای انجمن هنرهای نمایشی استان یزد، بازبینی CD نمایش هایی که اجرای عموم خود را پشت سرگذاشته اند یا در حال اجرای عموم هستند، روزهای جمعه و شنبه ١٢ و١٣ شهریور ماه انجام خواهد شد.
براساس اعلام پیشین انجمن هنرهای نمایشی استان یزد، یکی از شرایط  راه یابی به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان یزد، پیش از مرحله بازبینی، سپری شدن اجرای عمومی نمایش هاست.
رییس انجمن نمایش در این باره گفت: آخرین فرصت برای اجرای عمومی نمایش ها ١۵ شهریور است، از این رو به نمایش هایی که اجرای عموم خود را پس از این تاریخ، آغاز کنند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
محمود دهقان هراتی افزود: گروه های نمایشی باید توجه داشته باشند که نمایش ها باید با یک دوربین ثابت و بصورت لانگ شات تصویربرداری شوند.
وی گفت: کارگردان ها می بایست به همراه CD نمایش خود، تاییدیه ی اجرای عموم خود را نیز به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.دهقان هراتی همچنین محمد تقی احتیاط، سیاوش قائدی و فهیمه سهیلی راد را بعنوان گروه بازبینی معرفی کرد.
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد در پایان سخنانش با بیان این که برای شرکت در بخش جنبی نیز باید CD نمایش های خیابانی و نمایش نامه خوانی باید تا تاریخ ١١ شهریور به دبیرخانه جشنواره رسیده باشد گفت: این نمایش ها نیز باید اجرای عمومی خود را پشت سرگذاشته باشند.
یادآوری می شود، بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان یزد اواخر شهریورماه سالجاری برگزار می شود.