Print Friendly, PDF & Email

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مدینه العلم کاظیمه یزد با حضور آیت الله « سیدمحمدکاظم مدرسی»، جمعی از محبین اهل بیت،گروه های مختلف اجتماعی، طلاب و روحانیون برگزار شد.

این مراسم عزاداری که روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه ۹۹ به مناسبت شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع) در جوار گلزار یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، با تلاوت  قرآن کریم، قرائت زیارت دعای جامعه کبیره ، سخنرانی وعاظ روحانی در  تشریح ویژگی های بارز ششمین امام شیعیان و نوای گرم ذاکرین اهل بیت  علیهم السلام همراه بود.

این برنامه فرهنگی و مذهبی با استقبال خوب مردم ولایت مدار یزد و جمعی از مسئولین  با  رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

لازم به ذکر است : مدینه العلم کاظمیه یزد  شهریورماه ۱۳۹۳ در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع آغاز شد و در جوار آن نیز مسجدی با متراژ بیش از ۱۳۰۰مترمربع  طراحی  و احداث شد.

این مجموعه در ۵ طبقه که سه طبقه آن حجره های طلاب و یک طبقه نیز پارکینگی با ظرفیت ۱۶۰خودرو طراحی شده است. در طبقه زیر زمین نیز سالن همایش ها، کتابخانه و در طبقه همکف علاوه بر مدیریت، اتاق های کلاس ها قرار دارند. سوئیت برای اساتید و سه حیاط مرکزی به صورت سنتی و مدرن از دیگر بخش های این ساختمان است.

 

[metaslider id=”5330″]