معاون وزیر در امور تعاون:
Print Friendly, PDF & Email

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم ثبت رکوردهای ملی تعاونی تبلیغات پرواز بیان کرد:فرهنگ سازی و باورِ تعاون در جامعه تقویت مشارکت مردم،اثربخشی و توسعه اقتصاد اجتماعی را به همراه دارد.

فاطمه شریفی خبرنگار پایگاه خبری یزد باما : سیدحمید کلانتری با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، تعاون را روشی موثر در بزرگ کردن بنگاه های اقتصادی کوچک  دانست و گفت: تعاون با ایجاد همبستگی ، تجمیع سرمایه و توانمندهای گوناگون می تواند فعالیت هایی هماهنگ و اثربخش ایجاد کند.

کلانتری مطرح کرد:گروه های هم جهت وقتی دست یاری و استراتژی رفاقت در کنار رقابت سالم را دنبال می کنند دارای ارزش و قابل ستایش اند که این ویژگی نیز در اقتصادتعاونی به خوبی دیده می شود.

وی افزود: تعاونی تبلیغات پرواز اگر به صورت انفرادی و مجموعه ای کوچک فعالیت می کرد، نمی توانست در مدت زمان چهار سال به موفقیت ثبت رکوردهای ملی گستره در کار خود دست پیدا کند.

معاون وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تعاونی پیشگامان و تبلیغات پرواز به عنوان الگوی موفق بخش تعاون نشانگر تاثیر هم افزایی و همبستگی در ارزش آفرینی و اثربخش است.

کلانتری گفت: در بخش تعاون به ویژه اگر افراد هماهنگ و هم جهت و با رویکرد تامین نیاز  فعالیت کنند جامعه اثرات بزرگی در اقتصاد و اجتماع شاهد خواهد بود.

وی به جایگاه تبلیغات در فعالیت های اقتصادی اشاره و بیان کرد:تعاونی ها امروز نیازمند معرفی و شناخته شدن هستند و پاسخ به این نیاز توسط مجموعه های تعاونی تبلیغات باعث تکمیل زنجیره اقتصادتعاونی می شود.

معاون وزیر در امور تعاون بر ضرورت نگاه ارزشی و هنر ایرانی – اسلامی در عرصه های تبلیغاتی اشاره و افزود: تبلیغات باید بر اصالت ارزش های انسانی استوار و درست نگری ایجاد کند و امیدواریم تعاونی پرواز بتواند این موضوع را به خوبی ادامه دهد.

سیدحمیدکلانتری گفت: مجهز بودن به تخصص و ابزار روز در تبلیغات از مهم ترین توانمندی ها  برای فعالیت مداوم و پر طرفدار است و همواره باید مخاطب و مشتری را مورد توجه قرار داد.

کلانتری بیان کرد:با توجه به رشد دانش و فناوری باید جایگاه تعاونی های دانش بنیان تقویت شده و در این زمینه نیز بتوانیم نوآوری های اثرگذاری را شاهد باشیم.

وی در پایان سخنان خود مطرح کرد: باید الگوی اقتصادی تعاونی پیشگامان مدون و در معرض تفکر و اندیشه فعلان اقتصادی و صاحب نظران قرار بگیرد تا علاوه بر برجسته سازی و بهره مندی از نقاط قوت زمینه تعالی بیشتر این مجموعه تعاونی فراهم شود.

در پایان این مراسم از سوی موسسه رکورد ملی ایران تندیس بزرگ ترین تعاونی تبلیغات کشور و نیز دارنده بیشترین فضای تبلیغات محیطی ایران به «سیدامیرحسین حاتمی نسب» مدیرعامل تعاونی تبلیغات پرواز با حضور مسولان کشوری و استانی اهدا شد.