Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما : مدیر کل صد ا و سیمای مرکز یزد از نمایشگاه عکس «مروست؛تاریخی در کویر» و پرفورمنس “دایره رازها” در موزه گنجینه هنر بازدید کرد

پایگاه خبری یزد باما : مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد از نمایشگاه عکس «مروست؛تاریخی در کویر» که   بیش از   ۶۵ اثر عکاسی شده در گرایش معماری ، مردم و طبیعت  و بخشی از آداب و رسوم مردم مروست در ماه محرم که از هنرمند عکاس و عضو انجمن عکاسان ایران فرزین ناظم زاده است بازدید کرد .

فرزین ناظم‌زاده که عکسهایش بر دیوارهای موزه گنجینه هنر خودنمایی می کند  متولد ۱۳۴۱، عضو انجمن عکاسان ایران است که تاکنون موفق به دریافت جوایزی در زمینه عکاسی از مسابقات داخلی و خارجی شده است.

همچنین پهلوانیان مدیر کل صدا وسیمای مرکز یزد از پرفورمنس “دایره رازها” کاری از ستار وزیری که در راستای بیدارکردن وجدان های آگاه و زشت نشان دادن کشتار انسان های بی گناه که هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در محل گنجینه ی فرهنگ و هنر اجرا می شود دیدن کرد .

ستار وزیری درباره این پرفورمنس می گوید :در نزدیکی ما، بیگانگان آشنایی هستند که به عنوان انسان و اشرف مخلوقات به نام دین، بدون شرم و منطق، کوچک و بزرگ ما را سر می برند، تکه تکه می کنند و می کشند، در حالی که ما به کهشکان صعود می کنیم تا خانه ای جدید بیابیم برای نجات بشریت.

حالا “دایره رازها” با در اختیار گذاشتن “گل رُس” که سرشت انسانی دارد، از مخاطبانش می خواهد تا سردیس های کوچکی را با نام حک شده ی خودشان به یادگار از خویشتن و انسان های بی گناه و آزاده ای که سر از تنشان جدا شده، بسازند تا لحظه ای با آنها و بازماندگان آن ها هم درد شوند و هم چنین تلنگری باشد بر این جنایت ضد بشری.

گفتنی است، اجرای این پرفورمنس  از شنبه ۲۴ مهر ۹۵ آغاز شده و تا روز یک شنبه ۲۰ آبان هم زمان با اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

بازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد از موزه گنجینه هنر

بازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد از موزه گنجینه هنر

بازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد از موزه گنجینه هنر