Print Friendly, PDF & Email

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از  انتشار فراخوان عمومی تولید و نمایش آثار هنری با موضوعات فرهنگی، شهروندی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی در شهر یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از  خبرگزاری تسنیم از یزد، عباس ملازینلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش هنر در افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: معتقدیم هنر می‌تواند به عنوان یکی از بهترین ابزار‌ها در ایجاد ارتباطات سازمان‌ها با شهروندان باشد و در این زمینه طی سال‌های گذشته اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه رویکرد سازمان فرهنگی اجتماعی  ورزشی شهرداری یزد توجه به عمومی کردن هنر در جامعه و زمینه‌سازی برای استفاده همه افراد از آن است، افزود: یکی از راهکارهای تحقق این هدف، وارد کردن هنر به بطن جامعه است که هنر‌هایی چون نمایش‌های خیابانی، نقاشی، عکاسی، خوشنویسی و سایر هنرهای تجسمی در این حوزه نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به ظرفیت‌های گسترده هنرمندان شهر یزد در ارائه هنر‌های مختلف به شهروندان اشاره و تاکید کرد: در صورتی که این ظرفیت‌ها به درستی مورد توجه قرار گرفته و حمایت شوند، قطعا آینده بسیار درخشانی را در مسیر ارائه آثار هنری به عموم مردم در شهر یزد در نظر داشت.

ملازینلی خاطرنشان کرد: در این راستا فراخوان عمومی تولید و نمایش آثار هنری از قبیل تئاترخیابانی، پرفورمنس، عکاسی، خوشنویسی، نقاشی خط و سایر هنر‌های تجسمی  برای اجرا در ایام نوروز ۹۹ در پنج حوزه فرهنگی، شهروندی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی منتشر شده و علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان، می‌توانند طرح‌های خود را تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه به این سازمان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه هر یک از این بخش‌ها شامل ریزعناوین متعددی است گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت www.farhang.yazd.ir مراجعه کنند.