Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما :رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت: اصغر عباسی کارگردان و فیلمساز ابرکوهی در هفتمین دوره جشنواره مردمى فیلم عمار، موفق به کسب مقام اول کارگردانی شد و فانوس طلایی جشنواره را به ابرکوه آورد

پایگاه خبری یزد باما :به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ  ارشاد اسلامی استان یزد ؛ حمیدرضا بصیری افزود: هفتمین دوره جشنواره ملی مردمى فیلم عمار به دبیرى نادر طالب زاده در سینما فلسطین تهران برگزار شد که همزمان با مراسم افتتاحیه، برگزیدگان برخى از بخش هاى این جشنواره معرفی شده و به نفرات برتر لوح زرین و تندیس جشنواره (فانوس طلایى عمار) اعطا شد.
وی ادامه داد:هیئت داوران در بخش تیزر پس از بررسی ١٣ اثر ارسالی ، ضمن تقدیر از تیزرهای «هنگامه» به کارگردانی مجید رستگار، «نبرد پالمیرا» به کارگردانی ساسان فلاح فر و «بزرگ سرزمین کوچک» به کارگردانی محسن نجفی مهری، فانوس طلایی این بخش را به تیزر سینمایی «رویای نیمه شب» به کارگردانی اصغر عباسی اهدا کرد.
وی گفت :«رویای نیمه شب» فیلم کوتاهی برای معرفی کتابی به همین نام نوشته مظفر سالاری می باشد که بازیگرانی چون ثریا قاسمی، مهدی فقیه، ماه چهره خلیلی، متین ستوده، عباس غزالی، سیما خضرآبادی و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این اثر ارزشمند در خرداد ماه سال جاری در شهرک سینمایی غزالی تولید شد.
بصیری همچنین از افتخاری دیگر که اصغر عباسی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان ابرکوه به ارمغان آورده اینگونه خبر داد: به تازگی اصغر عباسی بعنوان یکی از داوران بخش فیلم کوتاه و مستند چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور برگزیده شده که این اتفاق را به جامعه فرهنگی و هنری استان یزد تبریک عرض می نمائیم.