Print Friendly, PDF & Email

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد:استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شهر در کنگره بزرگداشت ۴ هزار شهید استان یزد  امری مورد توجه است.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما ، عباس ملا زینلی معاون شهردار یزد ،از برگزاری مراسم کنگره بزرگداشت ۴ هزار شهید استان یزد در اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: طنزپردازان یزدی در این برنامه به اجرای برنامه‌های متفاوت می پردازند.

عباس ملازینلی در ادامه افزود : این سازمان در راستای رسالت‌های فرهنگی خود مسئولیت اجرایی کمیته فرهنگی این کنگره را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل برای اجرای برنامه های قوی به لحاظ محتوایی و جذاب از لحاظ اجرایی برنامه ریزی کرده ایم، بیان کرد: این سازمان با همکاری سایر نهادهای فرهنگی تلاش می کند تا برنامه‌هایی درخور و در شأن نام و یاد شهدای گرانقدر استان برنامه ریزی و برگزار کند.

ملازینلی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شهر در این کنگره امری مورد توجه است، افزود: در شش ماهه دوم سال جاری موضوعیت و نقش شهدا بخشی از رویکرد ما در اجرای رویداد های فرهنگی بوده است و این روند تا پایان سال به طور ویژه ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با اشاره به جشنواره خش دلانه ۲ تاکید کرد: با توجه به نظر کمیته فرهنگی مقرر شد بخشی از این جشنواره نیز به موضوع طنز در جبهه های حق علیه باطل اختصاص یابد که امیدواریم آثار فاخری در این زمینه از سوی جوانان طنزپرداز یزدی تولید و به جشنواره ارائه شود.

ملازینلی با اشاره به برگزاری جشنواره قصه گویی با محوریت نام و یاد شهدا و روایت های هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: این جشنوراه نیز در راستای تببین سیره شهدا و افتخار آفرینی های رزمندگان در سال های دفاع مقدس ویژه کودک و نوجوانان طرح ریزی شده است.

ملازینلی با اشاره به اینکه نقش شهدا در جامعه کنونی و آرامش و امنیت کشور غیر قابل انکار است، افزود: شناخت جایگاه ویژه شهدا به جوانان و نوجوانان امری است که در برنامه های کمیته فرهنگی نقش محوری دارد و این مهم قرار است با رویکردها و ابزارهای نوین اطلاع رسانی به آنان منتقل شود.