Print Friendly, PDF & Email

دکتر سیدعلیرضا افشانی استاد جامعه‌شناسی دانشگاه یزد در آیین تجلیل از پژوهشگران برگزیده کشور که عصر سه‌شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در گروه علوم انسانی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از خبرگزاری ایرنا-یزد؛دکتر سیدعلیرضا افشانی، عضو هیأت علمی گروه تعاون و رفاه اجتماعی و رییس پردیس آزادی دانشگاه یزد، استاد جامعه‌شناسی با ۱۴ سال سابقه علمی و آموزشی است که تا کنون ۲ بار به عنوان استاد نمونه این دانشگاه انتخاب شده و چندی قبل نیز به عنوان نخستین عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه به مرتبه استادی ارتقاء یافته بود.

چاپ بیش از ۱۴۰ مقاله در مجلات معتبر داخلی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۰ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین المللی ، اجرای ۳۵ طرح پژوهشی ملی و استانی، ترجمه و تألیف ۱۱ عنوان کتاب در حوزه علوم اجتماعی و روش تحقیق از آثار علمی این مدرس دانشگاه یزد است .

 استاد نمونه دانشگاه یزد در سال ۱۳۹۸، پژوهشگر برتر دانشگاه یزد در سال ۱۳۹۸ ، پژوهشگر برتر پردیس علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه یزد در سال ۱۳۹۷،  پژوهشگر برتر استان یزد در سال ۱۳۹۵،  استاد نمونه دانشگاه یزد در سال ۱۳۹۳ و  پژوهشگر نمونه دانشگاه یزد در سال ۱۳۹۲ از دیگر افتخارات دکتر افشانی است.