Print Friendly, PDF & Email

مسابقه تلویزیونی محله محور کوچه‌های آشتی کنون با مشارکت صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از  خبرگزاری تسنیم از یزد، در بسته خبری پیش رو، بخشی از اخبار گوشه و کنار استان یزد گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

عباس ملازینلی در جمع معتمدین محلات قدیمی شهر یزد با بیان اینکه آموزش شهروندی یکی از شاخصه‌های محله پویا است، اظهار کرد:‌ مسابقه تلویزیونی کوچه‌های آشتی کنون از جمله اقدامات این سازمان برای آموزش شهروندان در کنار ایجاد نشاط عمومی در شهر است.

وی افزود:‌ در این مسابقه اعضای خانواده‌ها از ۴۰ محله بافت تاریخی یزد شرکت خواهند کرد، مسابقه کوچه‌های آشتی کنون با محوریت خانواده‌های یزدی با موضوعات مرتبط با حوزه شهری و با هدف ارتقا سطح آموزشی شهروندان یزدی برگزار می‌شود.

ملازینلی با بیان این که شرکت کنندگان در این مسابقه باید از افراد یک خانواده باشند و حضور پدر و مادر و فرزندان پسر و دختر خانواده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: کسب اطلاعات جامع از محل زندگی و محله شرکت کنندگان عامل موثری در کسب امتیاز بیشتر در این مسابقه است.

این مسئول با اشاره به این که حضور هنرمند بومی و معتمدین محله در مسابقه از دیگر رویکردهای برنامه‌ریزی شده است،‌ بیان کرد: بخش هیجانی و پرتحرک از جمله ویژگی‌های اجرایی در مسابقه کوچه های آشتی کنون است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه در این دوره ۲۰ نوبت مسابقه بین محلات قدیمی یزد برگزار و توسط صدا و سیمای مرکز یزد پخش می‌شود،  جذب مشارکت خیرین محلات را یکی از اولویت‌های اجرایی در برگزاری این دوره مسابقات عنوان کرد و گفت:‌ ترویج فرهنگ ورزش محلات از جمله اهداف برگزاری این مهم است.

ملازینلی نحوه مشارکت در این جشنواره را از طریق سایت صدا و سیمای مرکز یزد به نشانی www.yazd.irib.ir  دانست و تاکید کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه فقط تا هشتم بهمن ماه فرصت دارند تا از طریق سایت مذکور ثبت نام نمایند.