Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ نمایش زبان اصلی به  نویسندگی وکارگردانی رسول کاهانی  با مجوز شماره   ٢٧۶از اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی  شهرستان  یزد هشتم و نهم اردیبهشت ماه 95 در تالار فرهنگسرای شهرداری به روی صحنه می رود .

نمایش «زبان اصلی» اثری کاملا رئالیستی است و رابطه از هم گسیخته و فراز و فرودهای زندگی زن و شوهر جوانی را به تصویر می کشد که در حال طلاق گرفتن از هم هستند. – تمام فضاسازی و صحنه های نمایش در دادگاه خانواده روایت می شود و جلسات مختلف دادگاه این زوج که در آن هر کدام درباره زندگی مشترکشان مباحثی را مطرح می سازند شاکله اصلی داستان نمایش را شکل می دهد …

گفتنی است در این نمایش آزاده صمدی، بهرنگ علوی و سعید زارعی از هنرمندان مطرح کشور به ایفای نقش خواهند پرداخت.
در این اثر نمایشی به مشکلات زن و شوهرهای جوان و جزئیات زندگی زوج هایی که در ظاهر مشکل حادی با هم ندارد اما تفاوت عقاید، فرهنگ، شیوه زندگی و تفکراتشان با هم متفات است و نمی توانند به زبان مشترکی در زندگی با هم برسند، پرداخته می شود.
اختلاف زن و شوهر این نمایش از شکایت زن علیه همسرش و تقاضای طلاق وی آشکار می شود و در صحنه های مختلف نمایش، مخاطب شاهد دعوا و بگو مگوهای این دو در دادگاه است.
لازم به ذکر است : این نمایش با همکاری موسسه فرهنگی هنری جواد با همکاری شهرداری یزد در یزد به مناسبت میلاد امام جواد (ع)به روی صحنه خواهد رفت ،به همراه نشست تخصصی با کارشناسان حوزه نمایش .

در این نمایش آزاده صمدی ؛ بهرنگ علوی و سعید زارعی به ایفای نقش خواهند پرداخت .

اجرای نمایش«زبان اصلی»در یزد

اجرای نمایش«زبان اصلی»در یزد