Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست از چاپ و انتشار کتاب مروست در گذر تاریخ همزمان با برگزاری همایش نکوداشت خاندان علیم مروستی خبر داد.

اکبر رنجبر افزود : این کتاب به همت اصغر نخعی از نویسندگان و پژوهشگران منطقه مروست نگاشته شده و توسط انتشارات اندیشمندان یزد به چاپ رسیده است

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست با حمایت از نویسندگان جوان و خوب مروست، سعی در افزایش بالندگی و شکوفاتر شدن آنها دارد اظهار داشت: طی یکسال گذشته نیز سه کتاب به نامهای مجموعه شعر “ساعت به وقت عشق” اثر “آسیه خاکپور مروستی” و رمان “دغدغه” اثر “مهدیه قصاب‌باشی” و انقلاب عاشوا مربوط به مرحوم ترابی با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ و منتشرشده است.

به گفته این مسئول همایش نکوداشت خاندان علیم مروستی طی روزهای ششم و هفتم مردادماه سال جاری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، فرمانداری خاتم، بخشداری مروست، شهرداری و شورای اسلامی شهر مروست ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست و حمایت و پشتیبانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل بقعه شیخ عیدالله مروست برگزار می شود . .

.