Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما؛  به گزارش روابط‌عمومی اداره‌ی‌ کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، آیین اختتامیه‌ی چهاردهمین جشنواره‌ی بین المللی کودک و نوجوان رضوی با حضورمسؤولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مربیان و اعضای برگزیده‌ی چهاردهمین جشنواره‌ی رضوی و جمعی از مسؤولان فرهنگی استان، یکشنبه 17مردادماه 95 ساعت‌9صبح در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون یزد برگزار می‌شود.

در این آیین از 59 نفر از اعضا و مربیان کانون استان که آثار خلاقانه‌ای در قالب داستان کوتاه (13 اثر)، شعرسرایی ( 4 اثر)، نشریه نگاری (4 اثر گروهی از 10 عضو)،خوشنویسی (6اثر)، نقاشی (15 اثر) و معرفی شخصیت (1 اثر) کاردستی(7اثر) در بخش اعضا و قصه‌گویی ( ‌3 ‌اثر) در بخش مربیان ارائه دادند و برگزیده‌ی استانی شدند ،تقدیر خواهد شد.

در این میان از 53 اثر ارسالی  به دبیرخانه‌ی چهاردهمین جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی، 12 نفر از اعضا و مربیان کانون استان موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند.

براین اساس کانون استان یزد توانست با ارائه‌ی آثاراعضا و مربیان خود دربخش‌ داستان کوتاه (چهارنفر)، در بخش‌شعرسرایی (دونفر) دربخش‌کاردستی(دو نفر) دربخش‌ نقاشی (دو نفر)رتبه‌ی کشوری کسب کند. این در حالی است که در بخش قصه‌گویی (دونفر) از مربیان حائز رتبه‌‌ی برتر شدند که در آیین اختتامیه‌ی جشنواره از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

امسال چهاردهمین جشنواره‌ی کودک و نوجوان رضوی درهشت‌ موضوع قصه‌گویی، داستان کوتاه، شعرسرایی، نشریه نگاری، معرفی شخصیت رضوی، خوشنویسی ، نقاشی و کاردستی برگزار شد.

گفتنی است در حاشیه‌ی اختتامیه‌ی  جشنواره‌‌ی کودک ونوجوان رضوی، نمایشگاه آثار برگزیده‌ی اعضای رضوی نیز دایر خواهد بود.