Print Friendly, PDF & Email

به همت واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری یزد دوره آموزش مقدماتی عکاسی با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای هنری جوان و ارتقای توانمندی عکاسان در این مرکز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری یزد با اشاره به برگزاری دوره آموزش مقدماتی عکاسی در تابستان امسال در این مرکز گفت: در این دوره دو ماهه که از نیمه تیرماه آغاز می‌شود هنرجویان و علاقه‌مندان، آموزش‌های لازم از جمله آشنایی با دوربین، لنز، دیافراگم، نورسنجی، نکات کاربردی و تجربی و فنون و هنر عکاسی را زیر نظر هادی دهقان از عکاسان توانمند استان فرا می‌گیرند.

محمدحسین فیاض افزود: این دوره با رویکرد تولید محور به صورت تئوری و کارگاهی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت 18 تا 20 در نارنجستان هنر حوزه هنری استان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را کشف، پرورش، حمایت و هدایت استعدادهای هنری جوان، تقویت توانایی و سواد بصری هنرمندان این عرصه، ارتقای سطح کیفی هنر عکاسی در استان، فراهم آوردن زمینه مناسب برای رشد و پیشرفت هنرمندان و برانگیختن ذوق عکاسی در افراد علاقه‌مند برشمرد.

فیاض با اشاره به این که این دوره ویژه گروه سنی 15سال به بالا است، ادامه داد: دانشجویان، هنرجویان و علاقه‌مندان به عکاسی می‌توانند تا 10تیرماه با مراجعه به حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی در این دوره آموزشی ثبت نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36231400-035 داخلی 27 تماس حاصل فرمایند.