Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پایگاه خبری یزد باما ، سیدابوالفضل موسوی بیوکی ، نماینده مردم شریف یزد و اشکذر  به مناسبت دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی  پیامی صادر کرد.

بسمه تعالی

”  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ  “

یزد وامام رضا علیه السلام

یزدوامام حسین علیه السلام

یزدی و ولایت،یزدی ومحبت

کویر و آفتاب وپاکی

سختی ومحرومیت وکوشش

هوشمندی وتفکر وامید وخواستن

تمدن، فرهنگ و چه شایسته است هنر.

آن شد و آن می شود که یزد راباقنات ،قنوت ،قناعت،دارالعلم ،دارالعباده و بتمام وکمال دارالشیعه بنامند وامروز شهر یزد حسینه ایران است وبس.ازاین خاک است که محبت به خاندان عصمت وطهارت موج میزند و اینجا دیار مردمانی است که  هرسال دوره ای را دردانشگاه انسان سازی وعشقورزی به ولایت هشتمین امامشان میپیمایند تا قبولی عشق را از آقایشان بگیرند.

و یزد اینبار با تمام پشتوانه های دینی و فرهنگی و وجودی مزین به محبت و ارادت، از دریچه هنر میزبان آثار فیمسازانی از سرار کشور می باشد تا با تاکید بر ارزش والای کرامت انسانی جشنی به پاسداشت تلاش هنرمندان این عرصۀ وزین برگزار کند.

با درود بر آنان که دل در گرو آستان نور و رحمت رضوی دارند،همت والای خالقان هنر و تلاشگران برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی را سپاس می گویم و با تبریک به برگزیدگان این جشنواره، از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون در احیا ارزش های دینی و فرهنگی را برای تمام عزیزان مسئلت دارم.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی