Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛ در پیام آیت الله محمد رضا ناصری  آمده است:
یزد شهری در دل کویر با صلابت و استوار و با مردمانی سخت کوش و پرتلاش حفر قناتهای طولانی برای دستیابی به ماده حیات و ساخت بادگیر های بلند جهت استفاده از خنکای باد و خانه های مهندسی خشتی و گلی و بدون تشریفات همه نشان از محبت و صفای باطن و حکایت از درایت مردم این سرزمین دارد.
یزد با داشتن بزرگانی چون آیت الله سیدمحمد کاظم یزدی صاحب عروه، آیت الله العظمی حائری مؤسس حوزه علمیه قم و آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی که همگی در اشاعه فرهنگ علم اندوزی و هدایت آحاد مردم به سوی معنویت همت تام داشته اند همواره پیشتاز و سلامت بوده است. و چٌنین است که این دیار را دارالعلم و دارالعباده نامیده اند از این سرزمین مردانی بپا خواسته اند چون آیت الله شهید صدوقی(ره) که نقش بی بدیلی در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته اند. یزد شهر عاشقان اهل البیت و نماد ارادت به این خاندان در عزاداری ها و مراسم های عاشورایی است و چنین است که نام حسینیه ایران برازنده این دیدار کویری شده است. یزد شهر عشق، علم، ایمان و معرفت است