Print Friendly, PDF & Email

رئیس حوزه هنری یزد از پشت صحنه فیلم داستانی «پرچم» به کارگردانی اصغر عباسی بازدید کرد.
پایگاه خبری یزد باما : به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: تصویربرداری فیلم داستانی «پرچم» به تهیه کنندگى، نویسندگی و کارگردانی اصغر عباسی که همزمان با 22 بهمن در یزد کلید خورده بود، پایان یافت.
این فیلم به موضوع وحدت اسلامی می‌پردازد و اتحاد اقوام در مبارزه با داعش را روایت می‌کند.
در این فیلم کوتاه چهار قوم ایرانی، کرد، عرب و افغانی به صورت متحد و منسجم در جبهه مقاومت سوریه به نبرد با داعش و تکفیری‌ها می‌پردازند.
نشان دادن وحدت و همبستگی اقوام مختلف در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) در مواقع حساس و اضطراری از مهمترین اهداف تولید این فیلم عنوان شده است.
محمدصادق کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد به همراه غفاریان مسئول واحد هنرهای تصویری این مرکز با حضور در یکی از لوکیشن‌ها از پشت صحنه فیلم بازدید و با کارگردان و عوامل آن دیدار و گفتگو کردند.
کوچک‌زاده در این دیدار حمایت از فیلمسازان جوان، خلاق، اندیشمند و دارای ایده‌های ارزشمند را از اولویت‌های این نهاد برشمرد.
«پرچم» محصولی از باشگاه فیلم سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی است که با همکاری حوزه هنری استان یزد در مدت سه دقیقه تولید خواهد شد.
به گفته اصغر عباسی تدوین، صداگذارى و امور جلوه‌هاى ویژه رایانه‌اى فیلم همزمان در حال انجام است.
محمدرضا امیرخانی، مهدی مالکی، ملیحه خوشنام، حجت‌الله مرادپور، ابوالفضل مرادپور، هادی جادری، عیسى خان یوسفى و علی زارع‌زاده در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
دیگر عوامل فیلم عبارتند از؛ مدیر تصویربرداری و نورپردازی: احسان دادرس، صدابردار: حمید دهقان، مدیر تولید: سید مصطفی فخاری، دستیار کارگردان: مصطفى بوعذار، تدوین: سیاوش کردجان ، صداگذار: مهدی جمشیدیان، جلوه‌های ویژه: وحید ربانی، دستیاران تصویر: مرتضی ایمانی و سیدعلی طباطبایی، طراح صحنه: حبیبه گلمکانی، دستیار صحنه: مرتضی انیسی، منشی صحنه: نیلوفر کشوری، گریم: حمید امیرى، دستیارتولید: محمد ذنوبی، تدارکات: علیرضا مدرسی‌پور و عکاس: امیر جلالی.
اصغر عباسى هم‌اکنون با فیلم کوتاه «فرزند صالح» در بخش اصلى و رقابتى جشنواره بین‌الملى فیلم ١٠٠ حضور دارد.