Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛حمید رضا عمادی ؛  ششمین دوره جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران که در  26 و 27 فروردین ماه 1395 در تالار بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار گردید.

بنا  به رای هیات داوران ششمین دوره جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران مهدی قانع در بخش مجری برتر  برنده جایزه میکروفون طلایی و عنوان مجری برتر شد.

مهدی قانع در مصاحبه اختصاصی  با پایگاه خبری یزد باما در خصوص این جشنواره گفت :  سومین باری است که در این جشنواره به عنوان میهمان شرکت می کنم و برای اولین بار وارد عرصه رقابت در این جشنواره با سایر شرکت کنندگان شدم .

وی افزود : در این جشنواره در دو بخش جوان و بزرگسال افراد به رقابت می پردازند که نهایتا از هر دو گروه ده نفر  که دارای سابقه اجرایی بیشتری باشند به مرحله نهایی راه پیدا می کنند که از جمله ملاکهای راه یابی به این مرحله اجرای برنامه در تلویزیون و سابقه ده ساله  اجرای به روی صحنه  است که  بعنوان امتیاز محسوب می شد .

هنرمند یزدی در مورد نحوه برگزاری مسابقه گفت : به ده نفر منتخب در بخش مجری برتر دو فرصت اجرا  داده می شود  ،یکی مدت زمان پنج دقیقه که در اختیار خود مجری بود برای اجرای برنامه ای که طراحی کرده بود دیگری  یک زمان دو دقیقه که موضوع توسط داوران انتخاب می شد و مجری محک زده می شد با اجرایی که داشت.

قانع داوری ها را خوب ارزیابی نمود و از آقایان معینی ، ظهوریان ، مهدی احمدی ، مرتضی ایمانی ، و خانمها سودابه حسنی دخت ، فریبا علومی ، ناهید امیریان  که این دوره از مسابقات را داوری می کردند تقدیر و تشکر نمود.

پایگاه خبری یزد باما  این موفقیت را به مهدی قانع  و جامعه هنری استان یزد تبریک گفته و برای این هنرمند توانا عرصه نمایش و تلویزیون و همچنین  مجری خوش آتیه  یزدی موفقیت روزافزون آرزو می‌کند.

مهدی قانع موفق به کسب مدال میکروفن طلایی مجری گری شد.