مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد :
Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم شب از رویداد هنری “شب مهر آب یزد” با بیان اینکه هنر می تواند در بطن جان مردم نفوذ کند از هنرمندان خواست تا با هنر خود مدیریت مصرف آب را برای شهروندان تشریح کنند.

پایگاه خبری یزد باما ، به نقل از روابط عمومی  اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد ، مجید جوادیان زاده با تاکید بر اثرات هنر بر زندگی اجتماعی انسان ها عنوان کرد: هنر را نباید در گالری ها و سالن ها محدود کرد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد هنر باید در شهر نقش آفرینی کند و در خدمت مسائل اجتماعی مردم قرار گیرد.
وی در ادامه افزود: نگاه هنرمندان می تواند در بطن جان شهروندان نفوذ کند و در تغییر فکر و رفتارهای اجتماعی آنان موثر واقع شود. هنرمندان باید با هنر خود مشکلات و مسائلی چون کمبود آب و مدیریت مصرف آن را در جامعه تشریح کنند.
جوادیان زاده با اشاره به برگزاری رویداد هنری شب مهر آب یزد؛ اظهار داشت: اساسا یکی از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اجتماعی کردن هنر و استفاده از آن در فضاهای مطلوب شهری مانند آب انبار تاریخی رستم گیو است.
وی تصریح کرد: آین آب انبار در دل فضای اجتماعی شهر می تواند علاوه برجذب مخاطب پیامدهای اجتماعی چون کمبود آب را شایسته تشریح کند و خود نمادی بر این مهم باشد.