Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به نقل از سایت ایران تئاتر ؛مرتضی شاه‌کرم، نویسنده و کارگردان نمایش «نوبت یعنی بعدی» گفت: این نمایش  در ادامه حضور در بخش استانی جشنواره تئاتر فجر، 24 دی‌ماه 94 دو اجرا در یزد  خواهد داشت. سپس در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تهران هم روی صحنه می‌رود.

شاه‌کرم درباره درون‌مایه این نمایش گفت: این نمایش دو روایت موازی دارد و درباره جنگ است و ماجرای پیرزنی را روایت می‌کند که به دنبال یافتن عضو برای پیوند زدن به پسر بیمارش است. او خانه‌اش را اجاره می‌دهد و مستاجرش که قصد عمل جراحی دخترانش را دارد برای یافتن عضو او را همراهی می‌کند

نویسنده نمایش «نوبت یعنی بعدی » در خصوص شیوه اجرایی این نمایش، گفت: مفاهیم ارائه شده در این نمایش در بازیگران خلاصه می شود میزانسن ها با سکون مواجه هستند چرا که به رفت و آمد و میزانسن شلوغ اعتقادی ندارم.

کارگردان نمایش نوبت یعنی بعدی با تاکید بر اینکه امروزه انسان به مکانیک تبدیل شده و آدمی محدودیت ها را در زندگی پذیرفته است، گفت: چنین ویژگی های را در نمایش نوبت یعنی بعدی
می توانید ببینید چرا که ما آدم ها محدود هستیم با اینکه در کنار هم دیگر هستیم ولی هر کس در دنیای خودش سیر می کند.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا، پروا آقاجانی، هما پارسایی (پریسان)، علی غابشی، ترانه کوهستانی، مهناز میرزایی و حامد نساج بخارایی هستند.