Print Friendly, PDF & Email

نشست کتاب‌خوان رسانه و ارتباطات با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.-

پایگاه خبری یزد باما : به‌گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست کتاب‌خوان(به‌اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده‌شده)، روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه با هدف معرفی کتاب‌های حوزۀ رسانه و ارتباطات و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، معاون تشریفات، امور بین الملل و روابط عمومی دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، رئیس نهاد کتابخانه های عمومی استان و جمعی از مسئولان و فرهیختگان استان در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست اظهار امیدواری کرد: برگزاری سلسله نشست های کتاب‌خوان موجب رونق کتابخوانی در استان شود.
«محمدعلی طالبی» بر تداوم نشست‌های کتابخوانی در حوزۀ رسانه و ارتباطات که صاحبان آن آثار از اندیشمندان، نویسندگان و پژوهشگران ایرانی باشند، تأکید کرد.
طالبی همچنین بر اهمیت پرداختن به مطالعات جامعه‌شناسی تأکید کرد و گفت: جامعه‌شناسی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، مدیریت، اقتصاد، رفاه اجتماعی، رسانه و روابط عمومی نقش مهم و برجسته‌ای دارد که در نشست کتاب‌خوان به این نقش به‌خوبی پرداخته شده است.
گفتنی است در نشست کتاب‌خوان رسانه و ارتباطات، کتاب‌های «شبکه‌های خشم و امید»، «نظریه سواد رسانه‌ای»، «چالش‌ها و استفاده‌های فنّاوری‌های ارتباطی» و «بازاندیشی دربارۀ رسانه، دین و فرهنگ» به ترتیب از سوی «کاظم شاملو»، «داوود پاک‌طینت»، «شادی ضابط» و «احمد پهلوانیان» ارائه و معرفی شد.