Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما :طی مراسمی احمد رضا قدیریان بعنوان سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد  معرفی شد.

پایگاه خبری یزد باما : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد ؛ در این مراسم که دکتر احمدی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد حضور داشت،احمدرضا قدیریان بعنوان سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد معارفه شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم با اشاره به قدمت طولانی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد این مرکز دانشگاهی را یکی از واحد باسابقه علمی استان دانست.
علی غیاثی ندوشن گفت:این مرکز تاکنون از بدو تاسیس خود از سال٨١ تاکنون دانشجویان زیادی را تربیت کرده که قشر عظیمی از آنها با مهارت آموزی در این مرکز در سازمانها و مراکز دولتی و خصوصی با توجه به رشته تحصیلی مشغول بکار شده اند.
وی با اهمیت برشمردن این مرکز دانشگاهی افزود:مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر با توجه به رشته های مهم فرهنگی و هنری دراستان وجه متمایزتری نسبت به دیگر واحدهای دانشگاهی در سطح استان دارد.
به گفته وی حوزه فرهنگ و هنر استان از نعمت تخصصی و کاربردی بی‌بهره بود، اما با آغاز به کار نخستین مرکز- علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد این خلاء علمی و فرهنگی تا اندازه‌ای مرتفع شده است.
غیاثی ندوشن تاکید کرد که آموزش های ارائه شده در این مرکز با تأکید بر علوم کاربردی و مهارت افزایی با هدف اشتغالزایی تعریف و طراحی شده است.
وی گفت: بسیاری از اساتید این مرکز از مدرسان مطرح دانشگاهی با تخصص‌های گوناگون در رشته های فرهنگی-هنری هستند و از کارنامه درخشان در تدریس بصورت تئوری و عملی برخوردارند.
یاد اوری در این مراسم از محمد رضا شریفی فرد مدیرپیشین مرکزعلمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد تجلیل واحمد رضا قدیریان بعنوان سرپرست جدید معرفی شد.