Print Friendly, PDF & Email

طی مراسمی با حضور علی غیاثی ندوشن سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد،محمود دهقان هراتی بعنوان معاون هنری و سینمایی این اداره کل منصوب شد.

پایگاه خبری یزد باما : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛ سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم معارفه معاون هنری و سینمایی این اداره کل با اشاره به ایجاد چارت جدید ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها ،اظهار داشت:پیش از این ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در دو معاونت تعریف شده بود،اما با ابلاغ  چارت جدید با سه معاونت فعالیت خواهد داشت.
به گفته وی معاونت اداری و مالی،معاونت هنری و سینمایی ،معاونت فرهنگی و رسانه سه معاونتی خواهد بود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر است.
وی ازمعاونت جدید هنری و سینمایی بعنوان معاونتی مهم و پرمشغله یاد کردو گفت:امیدوارم با حضورآقای دهقان هراتی دراین سمت شاهد رونق هرچه بیشتر فعالیت های هنری در استان یزد باشیم.
غیاثی ندوشن همچنین از زحمات سید حلف حوتی نژاد که بخشی از فعالیتهای هنری با هماهنگی وی انجام می شد،تشکر کرد و گفت:اقای حوتی نژاد نیز من بعد بعنوان معاون فرهنگی و رسانه در چارت جدید فعالیت خواهند داشت.