آیت الله سید کاظم مدرسی:
Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ،آیت الله سید کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد با حضور در حسینیه آقا ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در کمک رسانی و ارائه خدمت برای مقابله با ویروس کرونا بیان کرد:مساجد و اماکن دینی محور فعالیت های جهادی و کمک به آسیب دیدگان قرار گیرد.

آیت الله سید کاظم مدرسی در بازدید از فعالیت گروه های جهادی مبارزه با کرونا به ویژه هیئت رزمندگان اسلام که با حضور جمعی از مسئولین همراه بود با قدردانی از اقدامات صورت گرفته بر محور قرار دادن مساجد و اماکن دینی به عنوان سنگرهای اسلامی خدمت تاکید کرد.

آیت الله مدرسی افزود: مساجد، حسینیه ها و اماکن دینی و مذهبی به عنوان سنگرهای اسلامی باید محور کمک رسانی و خدمت جهادی قرار گیرند زیرا هیچ سابقه ای از لحاظ جناحی و خط سیاسی ندارند بلکه تابع مستقیم ولایت هستند و مسجد محوری شاخص و مهم در جامعه اسلامی محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است حمایت ها و کمک های در نظر گرفته شده به صورت آبرومندانه در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان واقعی این جریان قرار گیرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در پایان گفت: وقتی جریان کنونی را با دوران جنگ تحمیلی مقایسه می کنیم می بینم روحیه مردم ایران در حال حاضر همان روحیه زمان دفاع مقدس است و امیدواریم این روحیه جمعی در شرایط مختلف بر جامعه حاکم باشد.

آیت الله سید کاظم مدرسی در این بازدید از خیرانی که در این مسیر قدم گذاشته و تلاش و همراهی مضاعفی نسبت به گذشته داشته اند، قدردانی کرد.

modaresi 2020 04 13 at 00.16.50