Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در برنامه قصه گویی برای کودکان از برنامه های جنبی نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد گفت: قصه گویی به کودکان مفاهیم انسانی، اخلاقی و مهارت های زندگی را با روش هایی جذاب آموزش می دهد.

فاطمه شریفی ، خبرنگار پایگاه خبری یزد باما ؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در اولین روز از این برنامه یکی از زیربنایی ترین روش ها و کانال های جذاب در جامعه پذیری کودکان را قصه گویی بیان کرد.

عباسعلی دانافر گفت: قصه گویی با روش های جذاب نقش قابل توجه ای در آموزش مهارت ها و آشنایی کودکان با ارزش های مختلف فرهنگی دارد.

وی به برنامه های مختلف کانون در نمایشگاه کتاب اشاره و افزود:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حوزه محصولات متنوعی تولید می کند که توانسته است زمینه جذب اعتماد خانواده ها را فراهم آورد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان کرد: غرفه کانون در این نمایشگاه 300 عنوان کتاب در موضوعات مختلف عرضه می کند.

دانا فر گفت: غرفه هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همه روزه در نمایشکاه به ارائه برنامه های مختلف آموزشی می پردازد.

وی افزود:مرکز فرهنگی و هنری پستی کانون که با بسته های پستی متنوع به کودکان و نوجوانان مناطق روستائی خدمات ارائه می دهد نیز در نمایشگاه معرفی می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان گفت:خدمات پستی کانون با پیشتیبانی هزینه های رفت و برگشت زمینه دسترسی تمام کودکان به برنامه  های مختلف فرهنگی و هنری را فراهم می کند.

نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و رسانه های دیجیتال یزد در غرفه های جنبی با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می باشد.قصه گویی برای کودکان از برنامه های این غرفه و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار می شود.