Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، دومین جلسه کارگروه گفتمان و فرهنگ سازی ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد و اعضای این کارگروه در محل صدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد .
“مجید جوادیان زاده”در این جلسه اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در صورتی می تواند به اهداف تعریف شده خود دست یابد که به وسیله فرهنگ جامعه دارای ریشه و عمق شود .
وی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت در حوزه فرهنگ سازی در راستای اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی ، همکاری و جدیت اعضا را به منظور تدوین برنامه های عملیاتی و اجرایی خواستار شد .
“احمد پهلوانیان پور” ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این جلسه با اشاره به رویکرد سازمان صدا و سیما در زمینه حمایت و فعالیت گسترده در حوزه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ، بر لزوم تدوین برنامه های عملیاتی در حیطه وظایف کارگروه گفتمان سازی برای کلیه دستگاههای دولتی استان تاکید کرد .
گفتنی است مرور برنامه های دستگاههای عضو کارگروه گفتمان و فرهنگ سازی ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی از دستورکارهای این جلسه بود .