Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛ سید خلف حوتی نژاد گفت: این کتاب اشعار برگزیده شاعران سومین کنگره ملی شعر روستا است.
وی با اشاره به اینکه اولین و دومین دوره این کنگره به ترتیب درروستاهای سریزد و باقرآباد برگزار شده بود،اظهار داشت:سومین کنگره ملی شعر روستا در روستای سرچشمه از توابع شهرستان خاتم برگزار می شود.
وی با بیان اینکه سومین کنگره ملی شعر روستا در٣١ فروردین‌ماه جاری برگزار خواهد شد،اظهار داشت: این کنگره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و با همکاری فرمانداری خاتم و انجمن شعر این شهرستان برگزار می شود.
وی همچنین محورها و موضوع‌های اشعار را؛ “الفبای مهربانی”، “دامنی از شکوفه”، “آداب آسمانی‌ها”، “نان حلال عشق”، “گلدسته‌های نور”، “آرایه‌های زندگی”، “قنوت‌ها و قنات‌ها”، “خاک آسمان‌خیز”، “فرزندان این آب و خاکم” و “سرچشمه‌های آگاهی”عنوان کرد.
وی گفت: در مجموع ١٧۶ شاعر کشوری آثار خود ارسال کرده بودند که از ٢٠ نفر برگزیده اصلی و چهار شایسته تقدیر سپاس‌گزاری می‌شود.معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: ۴۵٠ اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است.