Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به نقل از خبرگزاری ایرنا- یزد؛ علی غیاثی ندوشن روز چهاشنبه به همراه تابش رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) مرکز یزد در جمع رئیس و خبرنگاران این مرکز با تبریک روز خبرنگار گفت: در شرایط امروز که دولت مورد هجمه های زیادی قرار دارد رسانه های رسمی نیز به خوبی نمی توانند عملکردهای موفق دولت تدبیر و امید را منعکس کنند.
وی افزود: در همین استان برخی از رسانه هایی که حتی مجوز هم ندارند منتظر کوچکترین فرصت هستند تا از کمترین نقص در برنامه های بزرگ علیه دولت استفاده کرده و آن را بزرگ کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: هم اکنون جشنواره فیلم رضوی به عنوان یک رویداد بزرگ کشوری در استان در حال برگزاری است ولی برخی از همین رسانه ها با پرداختن به مسائل حاشیه ای بی ارتباط با ارشاد و دولت این کار بزرگ را زیرسئوال می برند.
غیاثی ندوشن اضافه کرد: سال گذشته استان یزد در برگزاری این جشنواره بزرگ با کارشناسی که انجام شد رتبه نخست کشور را کسب کرد اما برخی رسانه ها این دستاوردها را نمی بینند.
وی ادامه داد: به همین دلیل از رسانه ها توقع چاپلوسی از دولت نداریم اما انتظار داریم با نقد درست ، عملکردهای مثبت دولت را دیده و منعکس کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: ما نیز در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تلاش هستیم تا با ارتباط و انسجام بیشتر با زیرمجموعه های وزرات ارشاد در استان بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام و دولت بتوانیم عملکردهای دولت را بخوبی منعکس کنیم.
در این بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه ترقی نژاد مسئول روابط عمومی در معیت تابش رئیس مجمع نمایندگان استان یزد و رئیس کمیسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با حضور در اتاق خبر ایرنا از نزدیک با نحوه انتشار اخبار و گزارش های تصویری این مرکز آشنا و از فعالیت مجموعه خبرنگاران تقدیر کردند.