Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: تمهیداتی از سوی دولت اندیشیده شده تا بخشی از خسارت های وارده به نشریات محلی جبران شود.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،مجید جوادیان زاده افزود: گزارش کاملی از خسارتهای این بخش را به استانداری ارسال کرده ایم تا در کارگروه استانداری مطرح و تمهیداتی اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه سامانه وزارت کشور از نشریات محلی خواسته تا وضعیت خودشان را اعلام کنند از فعالیت خوب رسانه ها در ایام کرونایی به نیکی یاد کرد و یادآور شد: حضور خبرنگاران در مراکز بهداشتی و درمانی قابل تحسین است آنهایی که با وجود خطر کرونا به دل حوادث می رفتند و عکس و گزارش تهیه می کردند.
مدیر کل ارشاد یزد از در دست تدوین بودن دست آوردهای فرهنگی و هنری اهل رسانه در دوران کرونا در استان خبر داد که شامل دست نوشته ها، گزارشها و یادداشتهای اصحاب رسانه است.
جوادیان زاده به بیان اینکه در مجموع، اقدامات خوبی انجام شده و پیگیر جبران خسارات به اصحاب رسانه هستیم تاکید کرد: از طریق استانداری و سامانه وزارتخانه پیگیر هستیم.
وی از بخشیده شدن حق بیمه رسانه ها در ایام کرونا خبر داد و افزود: مشکلات پیش رو بزرگتر از اینهاست و منتظر هستیم تا امکاناتی فراهم شود که بتوانیم بخشی از این مشکلات را رفع کنیم