دیدار اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان یزد با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر مطرح شد:
Print Friendly, PDF & Email

اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان یزد با هدف توسعه فعالیت های نمایشی در شهرستان اشکذر با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

پایگاه خبری یزد باما ، به نقل از سایت ایران تئاتر – یزد؛احمد ندافی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد به همراه علی جاور نایب رئیس این انجمن با علی حکیمیان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر دیدار و مشکلات تئاتر در این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

ندافی استفاده از ظرفیت های اقتصادی اشکذر را در پیشبرد اهداف تئاتر موثر دانست و خواستار ایجاد تعامل بمنظور رفع مشکلات و تقویت زیرساخت های تئاتر در شهرستان شد.

در ابتدای این نشست احسان دهفانی مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اشکذر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد انجمن در یک سال گذشته، به بیان مشکلات و کمبودهای این انجمن پرداخت.

در ادامه علی حکیمیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر حمایت از انجمن هنرهای نمایشی را لازمه ی پیشرفت تئاتر در شهرستان دانست و بر رفع مشکلات هنرمندان ازجمله تامین محل مناسب برای دفتر انجمن و همچنین محل تمرین گروه های فعال، بررسی و پیگیری  مسائل مربوط به صندوق بیمه هنرمندان اشکذر تاکید کرد.