Print Friendly, PDF & Email

 پایگاه خبری یزد باما: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به منتشر شدن فراخوان جشنواره استانی ایده های برتر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی،اظهار داشت:این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار می شود.

پایگاه خبری یزد باما:به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛علی غیاثی ندوشن با اعلام این خبر افزود:این جشنواره باهدف مشارکت مردم استان یزدو شناسایی و توانمندیسازی ایده های برگزیده ،ترویج و تشویق خلاقیت و نوآوری در این طرح اقدام به برگزاری جشنواره استانی ایده های برتر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نموده است.
وی ادامه داد:ایده های ارسالی می بایست با هدف معرفی مجموعه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی ،ترویجی و ابتکاری در حوره کتاب شرایطی همچون؛محتوا و شیوه اجرا نوآورانه و کیفی باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:بهتر است ایده ها نیز قابلیت الگو برداری و متناسب با نیازهای بومی و محلی ارسال شود.
غیاثی ندوشن اعلام کرد : فراخوان این جشنواره در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدبه نشانیyazd.farhang.gov.ir موجود می باشد که علاقه مندان پس از تکمیل فرم های مربوطه به صورت الکترونیکی به ادرس yazd@farhang.gov.ir  ارسال یا به دبیرخانه جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مستقر است ارسال نمایند.
وی مهلت ارسال را تا پایان دیماه سالجاری ذکر کرد و گفت:آثار ارسال شده پس از داوری همزمان با نمایشگاه بزرگ کتاب استانی به ١٠ نفر از برگزیدگان مبلغ ۵میلیون ریال حواله خرید کتاب اهداء می شود.