Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی یزد ؛در این فیلم تبلیغاتی که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد تهیه شده است، یکی از مادران یزدی به همراه فرزندان کودک و نوجوان خود، ضمن معرفی کتاب‌های جشنواره، مخاطبان را به شرکت خانوادگی در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت می‌کنند.

گفتنی است، ششمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، توسط نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

مخاطبان بزرگسال و نوجوان به ترتیب با مطالعه کتاب‌های «امام علی بن موسی الرضا(ع)» و «اعترافات غلامان» می‌توانند در مسابقه کتاب‌خوانی مکتوب و آنلاین جشنواره شرکت کنند. مخاطبان کودک نیز با کشیدن نقاشی از داستان‌های کتاب «دوست مهربان کبوترها» و ارائه اثر خود به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، امکان شرکت در جشنواره را خواهند داشت.

در کنار شرکت انفرادی در این جشنواره، خانواده‌های ایرانی نیز می‌توانند به صورت دسته‌جمعی در هر سه بخش مسابقه شرکت کنند و از جوایز ارزنده جشنواره بهره‌مند شوند.

همچنین مخاطبان در کنار شرکت مکتوب در این جشنواره، می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://portal.shamstoos.ir/ به صورت الکترونیکی نیز در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا بیستم تیرماه 95 خواهد بود و اختتامیه آن نیز همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت حضرت رضا(ع)، مردادماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.